Artikeln publicerades 7 maj 2020

Herrljunga kommun får ny e-postadress

e-postadress @herrljunga.se

Den 11 maj ändrar vi e-postadress från @admin.herrljunga.se till @herrljunga.se. All e-post som skickas till våra tidigare adresser kommer automatiskt vidarebefordras till våra nya e-postadresser fram till sista juni. Avsändaren kommer även att få ett svarsmail med den nya adressen.

Vi har tidigare berättat om Herrljunga kommuns införande av vår nya IT-plattform. Att byta e-postadress och e-postprogram är bara en del av detta arbete som beräknas vara på plats 2020.

Du som behöver ta kontakt med Herrljunga kommun kan vara trygg i att din e-post kommer fram. Alla kommunanställdas gamla adresser vidarebefordras automatiskt till den nya, säger informationsansvarig i projektet Helen Svantesson, process- och verksamhetsledare i Herrljunga och Vårgårda kommuner.

En del gamla adresser kan komma finnas kvar på herrljunga.se den 11 maj men vi byter ut dessa allteftersom.